День тижня | Початок роботи | Кінець роботи |
Середа | 8:00 | 13:00 |
П'ятниця | 8:00 | 13:00 |
Останнім часом спостерігається збільшення числа дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення (ФФНМ) і фонетичним недорозвитком мовлення(ФНМ). І з різних причин не всім цим дітям вдається потрапити в логопедичні дитячі садки. Тому отримати допомогу логопеда вони можуть на логопедичному пункті при ДНЗ. Саме такий логопункт є в дитячому навчальному закладі №607.
Якщо ваша дитина не потрапила в спеціалізований логопедичний дитячий сад, а проблема неправильного вимови окремих звуків дуже вас хвилюють, є підстава потрапити на ЛОГОПУНКТ у звичайному дитячому садку.
Логопедичний пункт (скорочено «логопункт») - це місце, де надається допомога дітям з мовними порушеннями дитини без переводу в іншу (спеціалізовану) установу.
Основним завданням дошкільних освітніх установ загально розвиваючого виду (тобто звичайних дитячих садків) є реалізація загально освітньої програми.
А, як відомо, у такій програмі спеціально не передбачено часу на заняття з учителем-логопедом.
Тому розклад логопедичних занять складається таким чином, щоб учитель-логопед міг займатися з дітьми тільки під час їх вільної діяльності не в збиток загальноосвітніх занять.
На логопедичний пункт зараховуються діти з 5 років з нескладними (порівняно з діагнозами для логопедичних садів) мовними порушеннями.
На логопедичні пункти беруть не всіх дітей звичайного дитячого садка, а тільки ті які найбільш потребують допомоги.
Існує черговість залежно від ступеня тяжкості порушення мовлення.
У першу чергу зараховуються діти 6 років, яким через рік вступати в школу.
А так само ті, хто не закінчив заняття з логопедом у минулому році.
Всі інші, що потребують допомоги логопеда, ставляться на чергу.
Діти молодшої i середньої групи можуть отримати логопедичну консультацію.
Найчастіше приймаються діти з такими логопедичними висновками:
Фронтальні (з группою дітей) - 1 раз в тиждень, індивідуально-підгрупові заняття - 2 рази в тиждень.
Найкращий ефект, звичайно ж, дають індивідуальні заняття.
Як часто проводяться з вашою дитиною індивідуальні заняття та їх тривалість, логопед визначає в залежності від ступеня виразності мовного порушення, віку дитини і його психофізичних особливостей. В основному індивідуальні заняття на логопункті тривають від 10 до 20 хвилин.
Мета індивідуальних логопедичних занять – корекція звуковимови та розвиток фонематических процесів.
Так як логопедична допомога потрібна великій кількості дітей з різними видами мовних діагнозів, то терміни роботи з кожним з дітей можуть сильно відрізнятися.
Тому з логопункта в дитячому саду діти виводяться не всією групою, а індивідуально, в міру виправлення мовного порушення. А на звільнене місце відразу ж зараховується інша дитина з тих, що стоїть в черзі.
Таким чином, логопункт при ДНЗ – це відкрита і дуже рухлива система.
Поодинці вирішити задачу повної корекції мовлення дітей логопеда дуже важко. Тому він посилено залучає до роботи і батьків, і фахівців дитячого садка.
Для успішного виправлення мовлення дітей просто необхідна допомога батьків! Вони повинні виконувати всі рекомендації логопеда, регулярно відвідувати консультації з фахівцем, виконувати домашні завдання, які видаються один раз на тиждень. І, звичайно, з боку батьків потрібен пильний контроль за мовленням дитини.
Консультації для батьків: середа 08.30-09.30
Валентина
2014-03-05 19:49:55Щиро вдячні шановній Людмилі Володимирівній за її не легку працю.Завдякі їй наша донечка Даринка правильно розмовляє.Дякуемо Вам за турботу за любов до нашої донечки . Успіхів Вам у подальшій роботі.......